Plnění obálek doma od 8,50 Kč za kus!

Obchodní a dodací podmínky

1) Provozovatelem webových stránek www.obalky-doma.cz (dále jen "web") a na nich prezentovaného obchodního systému Plnění obálek (dále jen "systém") je Tomáš Velcl, IČO 74855093, zapsaný v živnostenském rejstříku MěÚ Šumperk, dále jen "provozovatel". Do systému se může zaregistrovat každý návštěvník webu, který je starší 18 let a pobývá na území České republiky, a tím se stát spolupracovníkem provozovatele, dále jen "spolupracovník".

2) Prostřednictvím webu, v podstránce Registrace může spolupracovník provést registraci do systému a zároveň objednávku služeb a startovní sady (dále jen "registrace") obsahující potřebné tiskové podklady a dokumenty. Obsah první zásilky neboli startovní sady (dále jen "sada") je podrobně specifikován v odstavci 8 těchto podmínek.

3) Spolupracovník provede registraci vyplněním a odesláním registračního a objednávkového formuláře, dále jen "formulář". Při vyplňování formuláře na webu je spolupracovník povinen uvést platné kontaktní údaje a správnou dodací adresu pro bezproblémové dodání sady.

4) Provozovatel vyřizuje pouze řádně dokončené a uhrazené registrace. Všechny potřebné údaje k platbě jsou spolupracovníkovi zaslány na zadaný e-mail ihned po vyplnění a odeslání formuláře. Spolupracovník je povinen označit platbu přiděleným variabilním symbolem (VS), který je uveden společně s dalšími platebními údaji ve zprávě potvrzující provedenou registraci.

5) Spolupracovník hradí částku 990,- Kč vč. DPH předem na účet provozovatele, a to převodem, poštovní poukázkou typu A či vkladem ve FIO bance. Poštovné a balné je již zahrnuto v ceně. Provozovatel je plátcem daně z přidané hodnoty, daňový doklad vystaví po uhrazení platby a na vyžádání jej zašle spolupracovníkovi v elektronické podobě.

6) Neuhrazením požadované platby do 30 dnů od provedení registrace se registrace automaticky považuje za zrušenou.

7) Částka zahrnuje služby poskytnuté provozovatelem (tj. zpracování registrace a zařazení do systémové databáze; příprava podkladů, smluvní a pracovní dokumentace, tím zřízení pracovní činnosti a započetí spolupráce; budoucí asistence při výkonu činnosti) a zaslání sady.

8) Sada obsahuje kompletní tiskové podklady a dokumenty potřebné pro okamžité zahájení činnosti, tj. doporučený pracovní postup formou inzerce, poukaz pro bezplatný odběr prvního paketu s obchodním a propagačním materiálem k plnění (dále jen "materiál"), vzorové materiály s aktuálními nabídkami, průvodka k proplacení naplněných obálek a dva výtisky smlouvy o spolupráci. V pracovní dokumentaci je uveden systém odměňování, termíny a forma výplat, včetně motivačních prémií.

9) Uvedená sada slouží spolupracovníkovi jako podklad k vykonávání samostatně výdělečné činnosti prováděné formou domácí práce, která zahrnuje aktivní prezentaci partnerských nabídek výdělečných činností, např. reklamní inzercí, následné plnění ofrankovaných a nadepsaných obálek, získaných od potenciálních zájemců o prezentované nabídky, přidělenými materiály a odeslání k proplácení.

10) Objednaná sada je odeslána nejpozději do 14 dnů po připsání příslušné platby na účtu provozovatele, a to výhradně prostřednictvím České pošty. Sada je zaslána klasickou poštovní zásilkou na dodací adresu spolupracovníka. K termínu je nutno přičíst aktuální dodací lhůtu České pošty (1 až 2 pracovní dny).

11) Jestliže sada nebude v uvedeném termínu spolupracovníkovi doručena (např. ztráta při přepravě nebo chybně zadaná adresa), je spolupracovník povinen obeznámit provozovatele a vše bude odesláno znovu, doporučenou zásilkou a na náklady provozovatele.

12) Odesláním sady (obyčejně nebo doporučeně) se považuje objednaná služba za poskytnutou. Nepřijetí sady, nevyzvednutí v úložní době na dodací poště nebo vrácení zásilky poštou zpět (např. z důvodu neplatné adresy spolupracovníka) není důvodem k vracení provedené platby za uskutečněné služby.

13) Provozovatel odpovídá za to, že obsah sady při převzetí nemá žádné vady a je kompletní. V případě dodání poškozených, nečitelných nebo neúplných podkladů či dokumentů vzniká nárok na výměnu za nové. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, a to písemně na korespondenční adrese nebo sídle provozovatele či na adrese elektronické pošty. Spolupracovník uvede rozsah vady a číslo registrace. Reklamovat poskytnuté služby lze nejpozději do 3 měsíců od data doručení sady. Provozovatel garantuje vyřízení reklamace do 20 dnů od uplatnění reklamace.

14) Spolupracovník prohlašuje, že výslovně požádal, aby provozovatel započal s poskytnutím služeb ještě před uplynutím lhůty pro odstoupení, zároveň bere na vědomí, že nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení, pokud není ujednáno jinak. Výslovný souhlas dává odesláním formuláře.

15) Spolupracovníkovi má tímto právo nad rámec zákona odstoupit od spolupráce a poskytnutých služeb ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí sady, a to zasláním písemného odstoupení, jehož vzor je součástí podmínek na webu, a vrácením kompletní sady s nepodepsanými smlouvami řádně zpět do 14 dnů od odstoupení na korespondenční adresu nebo sídlo provozovatele. V takovém případě je účtován stornopoplatek 290,- Kč, který je provozovatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku spolupracovníka na vrácení uhrazené platby. Zbylou část finančních prostředků vrátí provozovatel do 14 dnů od odstoupení na účet nebo adresu spolupracovníka. Provozovatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu spolupracovník vrátí kompletní sadu nebo prokáže, že sadu odeslal. Spolupracovník nese veškeré náklady spojené s navrácením sady.

16) Pojmem aktivní prezentace partnerských nabídek se rozumí vlastní prezentace a propagace nabídek výdělečných činností smluvních partnerů provozovatele prostřednictvím inzerce nebo jiné propagace na internetu či v tisku, e-mailem, telefonicky, případně osobním kontaktem apod. Tímto způsobem si spolupracovník zajistí přísun ofrankovaných a nadepsaných obálek (dále jen "obálka"), které mu zájemci zašlou jako zpětnou reakci na jeho prezentaci.

17) Předmětem prezentace je 13 aktuálních nabídek samostatně výdělečných činností s manuálním, administrativním zaměřením, práce na PC, přes internet a další nabídky, které jsou propagovány a distribuovány na 6 barevných letácích velikosti A4. Provozovatel byl partnerskými firmami smluvně pověřen k reklamě, propagaci a distribuci příslušných nabídek výdělků a k nim tiskových podkladů obsahující podrobné popisy nabídek, pokyny, podmínky, formuláře a kontaktní údaje na odpovědné firmy.

18) Provozovatel vyplácí odměnu 8,50 Kč až 15,50 Kč za každou naplněnou obálku, dodanou podle smluvních podmínek. Odměňování je motivačního charakteru, tzn. čím více naplněných obálek za měsíc spolupracovník dodá, tím vyšší je odměna za každou z nich.

19) Částka 990,- Kč je účtována ve formě vratné platby, podmínky refundace jsou uvedeny ve smlouvě o spolupráci, která je nedílnou součástí příslušné sady. Platba bude spolupracovníkovi vrácena pouze při dosažení na první vyplacenou odměnu - již při dodání 80 kusů naplněných obálek za jeden kalendářní měsíc.

20) Spolupracovník je nezávislý subjekt, nestává se zaměstnancem provozovatele, práci vykonává jako osoba samostatně výdělečně činná. Provozovatel nezaručuje stálý příjem ani žádný výdělek, výsledky jsou individuální a závisí zejména na vlastní aktivitě, iniciativě a úsilí spolupracovníka. Uváděný výdělek je pouze orientační a kalkulace vychází z reálného výpočtu. Spolupracovník je v systému registrován jako dodavatel naplněných obálek, provozovatel je odběratelem za účelem výkupu naplněných obálek, kontroly a následného rozesílání na koncové adresy příjemců.

21) Provozovatel je oprávněn k činnosti na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný ŽÚ. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. K mimosoudnímu řešení sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 00020869, web: www.coi.cz. Provozovatel a spolupracovník dohodli, že veškeré nejasnosti či spory budou v prvé řadě řešit vzájemnou dohodou.

22) Podmínky jsou závazné, spolupracovník proto provedenou a uhrazenou registrací s uvedenými podmínkami souhlasí bez jakýchkoliv výhrad. Formulář obsahuje klauzuli o souhlasu s těmito podmínkami.

23) Obchodní a dodací podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 17. 8. 2017.

Dokumenty ke stažení

PDF verze ke stažení: Obchodní podmínky
Náhled dokumentů: Smlouva o spolupráci
Vzorový formulář: Odstoupení od spolupráce

Ochrana osobních údajů

1) Ochrana osobních údajů spolupracovníka je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.)

2) Spolupracovník uděluje provozovateli souhlas se zpracováním osobních údajů, a to pro účely realizace práv a povinností. Spolupracovník souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a případně další kontakt zadaný formuláře (dále jen "osobní údaje").

3) Spolupracovník bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat provozovatele o změně ve svých osobních údajích.

4) Zpracováním osobních údajů může provozovatel pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících sadu nebudou osobní údaje bez předchozího souhlasu spolupracovníka předávány třetím osobám.

5) Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným a manuálním způsobem, a to po dobu neurčitou.

6) Spolupracovník potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

7) Požádá-li spolupracovník o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu provozovatel povinen tuto informaci předat. Provozovatel má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

Informace o firmě

Na trhu působíme od roku 2009, předmětem podnikání je zprostředkování obchodu a služeb, reklamní činnost, marketing a mediální zastoupení.

Kontaktní a korespondenční adresa: TOVEL Profit - Tomáš Velcl, P. O. Box 1, Šumperk, 78701.

Kontaktní e-mail: prace@obalky-doma.cz, obalky-doma.cz@email.cz.

Sídlo firmy a provozovatel webu: Tomáš Velcl, Nový Malín 625, 788 03 Nový Malín, IČO: 74855093 (subjekt zapsán v živnostenském rejstříku MěÚ Šumperk pod č.j. 27574/2009 – www.rzp.cz).


Copyright © 2017 Všechna práva vyhrazena
Doporučujeme: Nabídka práce, Práce na doma